6 Mayıs 2012 Pazar

peçete halkalarına giriş (anatomiye giriş gibi komplike bir isim oldu)

 peçete halkalarına giriş (anatomiye giriş gibi komplike bir isim oldu)
  Güzel bir pazar sabahından tekrar merhaba,
Havalar öyle güzel ki, insanın içinden kendini dışarı atmak geliyor. Çocukları da evde tutamıyoruz zaten. Onları böyle güzel havalarda evde tutmaya çalışmakta, onlara haksızlık olur bence. Bu yüzden bizde sıksık pikniğe gidip onları da kendimizi de rahatlatmaya çalışıyoruz. Dün de Kazan civarındaki Kurt Boğazı Barajına pikniğe gittik. Barajın etrafına yeni bir park yapmışlar. Henüz çok keşfedilmemiş bir yer olduğundan fazla kalabalık olmuyor. Parkta bayağı büyük. Her gittiğimizde farklı bir yerinde oturuyoruz parkın. Her yeri farklı güzel bence ...(Ankara yakınlarındakilere tavsiye edilir) Ailece vakit geçirmenin en eğlenceli şekillerinden biri piknik yapmak...Tabi fazla açılınca, üretimde biraz yavaşlıyor malum. Bu günlerde fazla üretemesemde, hazırda bekleyen yığınla resimden bir kaçını gönderiyorum sizlere...
 Yakın zamanda arkadaşım Özlem'in peçete halkalarından esinlenerek bir takım yapmak amacıyla başladığım peçete halkası üretimi aldı başını gidiyor. Bana çok keyif verdi.Hatta bazı arkadaşlar da bu furyaya katılıp malzeme temini çalışmalarına başladılar...:) İlham gelince gitmek bilmiyor malum......
 İşte bir kaç örnek...






   Güllü peçete halkası benim en çok sevdiğim ve bizzat kullanmaya başladığım model. Çiçekleri yapma  çiçekçilerde 12 li bağlar halinde satılan köpük gibi çiçeklerden. Halkasını ise sipiral şeklinde satılan bilazik halkasına iri inci dizerek yaptım. Halkanın küçük boyunu kulandım.Siz büyük boyla da yapabilirsiniz. İnciyi dizdikten sonra halkanın iki ucuna da yuvarlak uçlu pense ile minik halkalar yapıp birbirine geçirip sıkıştırdım.Güllerin saplarını kesip silikonla tutturdum.






 Diğer modellerin halkalarını da aynı şekilde yaptım.Onların halkalı kısımlarının resimlerini malesef çekmemişim.





 Bu peçete halkası da arkadaşım Emel'e gitti...






 Bu da bana görümcemin seneler önce hediye aldığı peçete halkası,









 Herkese iyi pazarlar.........

2 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de sizin yayınlarınızı yakından takip ediyorum.

      Sil