16 Mayıs 2012 Çarşamba

Masalarınız şenlensin

  Genellikle günün geç saatlerinde başlıyor çalışmalarım. Yine bilgisayarın başına oturdum saat yine onikiyi geçmiş. Gündüz saatlerim genellikle çok yoğun olduğu için, çocukların yatma saatinden sonra başlıyorum çalışmaya. Eşimle bu saatlere eşref saati diyoruz. Çocuklar güzel güzel uyumuşlar, biz vazifelerimizi tamamlamışız. Herşeyden önemlisi sağlık ve huzurla sonlanan bir gün. . . Biz de bunun rahatlığını yaşıyoruz belkide. . .Böyle güzel bir günün ardından ben de size daha önceden yaptığım  peçete halkalarını gönderiyorum masalarınız şenlensin  diye.




















                                      


                 
  Hergününüz huzurla sonlansın.


4 yorum:

  1. Merhabalar Özlem hanım,
    Yaratıcı ve güzel tasarımlarınız var.
    Beğeni ile takip edeceğim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Rabia hanım,Umarım tüm hobi severlere ilham kaynağı olabilirim.yine beklerim.

      Sil
  2. dört çocuk ve geç saatlerde tasarlanan bu güzellikler(tüm yaptıklarınız) için kutluyorum sizi,çok kibar incelikli çalışmışsınız ellerinize sağlık satış yapıyormusunuz bilmiyorum ama dilerim bol satışlarınız olur:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim miyase hanım.Herkesin içinden gelen güzelliklere fırsat vermesi gerekir diye düşünüyorum.O zaman gerçekten güzel şeyler çıkabiliyor ortaya.Satış için alt yapıyı oluşturamadım henüz. İleride inş.Yine beklerim.

    YanıtlaSil