16 Mayıs 2012 Çarşamba

on dakikada oniki peçete halkası (açıklamalı)

 
Peçete halkası, peçete halkası, peçete halkası,yakında sıkılacaksınız peçete halkasından. Benim gibi çabuk biten işleri ve çeşitliliği sevenler için ideal seçim. . . :)  yine bir şimşek çakması ile aklıma düşen bu modeli sıkışık işimin arasında hemen tasarlayıp iki dakikada ortaya çıkardım, rahatladım. Çok az malzeme ile çok çabuk yapılabilecek bir model. O yüzden sizinle yapım aşamalarını paylaşmak istedim. İşte yapım aşamaları. . .







                                 malzemeler;








 herhangi silindir şeklinde bir şey ve, çiçek olarak da sap kısmı tel olan elinizdeki herhangi bir çiçeği de kullanabilirsiniz.












 ben yaptıklarımın sap (tel) kısmına ince yeşil organze kurdele sardım daha düzgün görünsün diye (resimlerde yok)
                       










işte hazır;



6 yorum:

  1. Çok beğendim çok da pratik teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim siz daha güzellerini yaparsınız, yeter ki ilgi ve sabır olsun.Tekrar beklerim.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Hem pratik hem de çok şık peçete halkası olmuş paylaşımıznı için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve nazik yorumunuz için teşekkürler. İlham olması dileğiyle, sevgiler. . .

      Sil