14 Eylül 2014 Pazar

Reverse tunik:)

 Bu ismi ben verdim bu tuniğe:) Şöyle ki tuniğin ön sağ parçası istenilen uzunluğa geldikten sonra kumaş ters  (geri) çevrilerek sol ön parça oluşturulduğu için böyle bir isim seçtim. Tekstilde, eski fosforlunun yerine, neonların, turuncuların yerine, oranjların, kırık beyaz yerine, ekruların kullanılmasının ardından bu modelede böyle bir isim vermek abes olmaz değil mi? Türkçemize bir yeni kelime daha:(
 Kızım için diktim. Bayramda beğenerek giydi. Yeni neslin (ve hatta benim) severek giydiği salaş bir tarz.



Hepinize sevgiler...

8 yorum:

  1. Güzel model,güzel isim. Salaşları ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım eline sağlık hayırlı günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmeniz beni cesaretlendiriyor.

      Sil
  3. Gerçekten güzel olmuş bende çok severim bu tarz salaş şeyleri :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar farklı ve hoş bir model, ben de severim böyle şeyleri, bu yayını neden görmedim ki ben ?

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil