29 Temmuz 2012 Pazar

çanta süsleme

 Merhabalar
 Bu günlerde blogları  yakından takip edemiyorum. Malum ramazan, yaz tatili. Tüm birinci dereceden yakınlarımızın  şehir dışında olmasından dolayı nihayet beklenen yaz tatili ziyaretleri. . .Onlarla birlikte hem ramazanımızı şenlendiriyoruz, hemde hasret gideriyoruz.
Daha önce bir çanta almıştım. Beğenmeyip gidip başka bir çantayla (başka alternetif bulamayınca, yine çok da beğenmeyerek) değiştirdim. Bu sefer de çanta çok sade geldi. Biraz değişiklik yapayım dedim. Önce kalın zinciri ekledim. Üzerine de kolye yapmak için aldığım malzmelerle süsleme yaptım. İyi mi yaptım, kötü mü yaptım bilmiyorum.












Hepinize tekrar hayırlı ramazanlar.


8 yorum:

  1. Güzel olmus cidden,iyi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için. Sevgiyle. . .

      Sil
  2. Çok şık olmuş arada çıkarma şansınızda var güle güle kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. It's really nice to get lovely comments from you Vanessa.

      Sil
  4. çok hoş olmuş bence. çantanın havası tamamen değişmiş. ellerinize sağlık. güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Sevgili pembe mavi. Yine beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil