29 Nisan 2012 Pazar

İlk yaptığım takılar

İki sene önce farklı bir aktivite olsun diye takı tasarım kursuna başladım.Daha önce de tüm yoğunluğuma rağmen örgü örer, farklı şeyler ortaya çıkarmaya çalışırdım.Farklı hobi alanlarıyla henüz tanışmamıştım.Takı tasarım kursu, el sanatlarına olan ilgimi tastiklemem ve farklı hobilerle tanışmam için bir basamak oldu.Artık rahatlamak ve çağımızın hastalığı depresyondan korunmak için, günde üç defa yemeklerden sonra alıyorum....................:)                                                                                    
O zamanlar blog açmak düşüncem olmadığı için, fotoğrafları sadece modeli unutmamak için  çekiyordum.Oyüzden fotoğraf kalitesi düşük,  kusura bakmayın.                                                                



Düğüm tekniği kullanıldı.








Çivi tekniğive dizgi tekniği kullanıldı




Örgü kısım floş iple çin düğümü yapıldı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder