29 Nisan 2012 Pazar

Bu gün de mazi olmadan. . .

Birkaç gündür sürekli yazı (beraberinde resim) eklemeye çalışıyorum bloğuma .Birikmiş o kadar çok şey var ki, bende şaşırıyorum bazen bu kadar çok şeyi ne zaman yapmışım diye. Ama insan zamanın kıymetini, zamanı az oluğunda daha iyi anlıyor ve değerlendirmek için daha çok çaba sarfediyor . Zaman öyle değerli ki, belki de elimizdeki en büyük semaye. 25 Nisan 2012 tarihinde Prof. Dr Kemal Sayar TRT1 de Gülben'in konuğu idi. Sabah saatleri benim için en yoğun saatler olmasına rağmen, programın reklamını görüp izlemek için şartları epey bir zorladım.Konu;çağımızın hastalığı olan depresyondan nasıl korunuruz, idi.Zorlamama değdi.Gerçekten içerik çok doyurucu idi.Öyle güzel konulara değindi ki Pof.Dr Kemal Sayar...Bunlardan en çok aklımda yer eden şu sözdü;"İnsan ömrü bir gündür; o da bu gündür. . ."Ne kadar çok şey ifade eden bir cümle değil mi?Dün dündür geçmişte kalmış geri dönüşü olmayan mazidir.Geçmişe demir atıp eski hatalarla yada eskinin hayaliyle yaşamak bu güne haksızlık olur.Gelecek ise ya gelecek, yada gelemeyecek.Bu yüzden elimizdeki en büyük sermaye, yaşadığımız şu günümüz değil mi? Şu güzel güne ne kadar çok hayırlı ve güzel şey sığdırabilirsek karımız odur diye düşünüyorum. Çünkü yarın, bu gün de mazi olacak.
  Bunlar beni mutlu eden küçük şeyler, amaç olmaktan çok araç. . .Allah hepimizi, zamanını kaybetmeden zamanın kıymetini, sağlığını kaybetmeden sağlığın kıymetini bilenlerden yapsın.      Amin.



                                                                          





  
  Yukarıdaki resimlerde aliminyum bir sütlük 'ü ve eski bir minik porselen çaydanlığı önce enamel ile
(tampon sünger fırça kullanarak)boyayıp üzerini akrilik boya ile renklendirdim ve peçete yapıştırdım. Sprey vernik ile vernikledim.(peçete TepeHome'dan)

 Hayır ve güzelliklerle dolu günler dileği ile......

 The life is only a day and its today...

 Have a nice day.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder