25 Nisan 2013 Perşembe

Yumurtlayan pike (gece-gündüz)

Hernekadar bloğumda kendi ürettiğim şeyleri yayınlıyor olsamda bazen bazı güzellikleri sizinle paylaşmaktan kendimi alamıyorum. Bu da onlardan biri; Yumurtlayan pike. Oda ne dediğinizi duyar gibiyim. Şöyle ki; Dün Konya'dan ziyaretime teyzemin kızı Nesrin teyzem geldi. Kendisi uzun yıllar el sanatları ile uğraşmış ve el sanatları ve dikiş öğretmenliği yapmış birisi. Malum on parmağında on marifet. Şimdi de emekliliğinin ilk yılını böyle güzellikleri üreterek değerlendiiyor. Bunu da bana göstermek için getirmiş. Bende hemen resimledim. Bebek pikesi. Fermuarla açılıp kapanabiliyor. Kapalı iken aşağıdaki hali alıyor, yastık gibi. Ayrıca içine konulabilen yastığı da varmış. Onu gatirmemiş. Teyzem üzerine gece gündüz temasını keçe ile işlemiş. Burası gece tarafı;




                                                     Burası da gündüz;


 
 
Bu da içinin açılmış hali;
 
 
 
 
Fermuarı buradan başlatmış; 
 
 
 
 
Bu da açık hali; Kullanacaklar çok şanslı değil mi?
 
 

8 yorum:

  1. bu modelden bende dikmiştim 4 sene öncesi :))) bebeği olan birine hediye etmek isterdim ama kıyamadım çeyizime koydum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyılacak gibi değil. İyi etmişsiniz, güle güle kullanın:)

      Sil
  2. Oyyı çok güzelmiş ben de ilerde yapmak istiyorum böyle şeyler tabi bu kadar detaylı olur mu bilmiyorum ;))) kullanacak olan ne şanslı;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyorum, ama siz de eminim ki yaparsınız böyle güzel işleri:)

      Sil
  3. cok güzel ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bu nasil bir emek ozlemcim kullanilmaya kiyilmaz bayildim gece gunduz aplikeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Maviciğim. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Sevgiler sana da. . .

      Sil